NOVARA     ZENSIA     ZINTRO     ZEN     DLH     MISTRAL+     PALMA+     DELTA     VUE 40     DLS     PALMA B     DLC     VITALE S     DORADO     NOVARA FITNESS     DM-MAX

logonoaltlogo
close
logo
noalt
EKSPRESY BIUROWEDO GORĄCYCH NAPOJÓWDO SPRZEDAŻY PRODUKTÓWDO ZIMNYYCH NAPOJÓWDO SPECJALNYCH ZASTOSOWAŃ

ZWROT NALEŻNOŚCI

AUTOMAT NIE WYDAŁ PRODUKTU? - ZAPOZNAJ SIĘ Z PROCEDURĄ ZWROTU KOSZTÓW

 
 
 

ZANIM ZADZWONISZ

Jeżeli nasz automat nie wydał produktu, a płatność została dokonana, poinformuj nas o tym zdarzeniu. Będziemy potrzebowali kilku informacji, które będą niezbędne do rozpoczęcia procedury zwrotu należności.

 

1.

Adres obiektu i piętro na którym stoi automat

2.

Nazwę produktu i numer wyboru

3.

Godzina zakupu (potrzebna do weryfikacji)

4.

Rodzaj płatności (karta/gotówka)

5.

Dane kontaktowe

 

730 362 161

 

 
 
 

FORMY ZWROTU

Przewidujemy dwie opcje zwrotu należności za nieotrzymany produkt. Wybór formy zależy od usytuowania automatu i decyzji klienta.

 

1.

Możemy zostawić określoną kwotę na recepcji obiektu, w którym znajduje się automat. W celu weryfikacji pracownik recepcji może poprosić o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

2.

Możemy zwrócić określoną kwotę na wskazany numer konta. Numer należy przesłać do nas SMS-em po wcześniejszym uzgodnieniu tego rozwiązania w rozmowie telefonicznej.

 

 

 
 
 

SYTUACJE NIEJASNE
 

W przypadku niejasnych okoliczności wystąpienia awarii automatu, sprawę będziemy rozpatrywali indywidualnie w oparciu o bardziej szczegółowe informacje zebrane z rejestru urządzenia.